:LINKS ARCHIVE BLOG Profile


Då va de bal idag då
onsdag 3 juni 2009

jahapp... då va det bal och alla jag hade äng fly till är borta :\
men men de blir nog kul ändå :'D
den snälla farbror brevbäraren kom med min kjol igrå också så nu kommer jag värkligen stå ut jämför med mina kommpisar XD
sen fick jag smått panik 2 gg under en kort tid, förs när ena armen på toppen va borta .__o
*den e löstagbar* jag leade överallt jag säda till och med rumet för att hitta den men den fans inte i mitt rum D:
sen kom min lillebror hem ochproblemet va löst. han hade tagit med sig den till skolan :'(
efter et tag kom jag på att jag skulle ha haft en mini top hat och fick smått panik igen :\
men det löset sig också för jag slängde ihop nått av det jag hade hemma och så här blev det



Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home